Τηλεφωνικό κέντρο VOIP για μικρές επιχειρήσεις Expand

Τηλεφωνικό κέντρο VOIP για μικρές επιχειρήσεις

Καινούργιο

Επιλέξτε μεταξύ του Economy, Basic ή Premium αναλόγως των αναγκών σας.

More details

call-us-3.jpg
Spend 100,00 € more and get Free Shipping!

Τηλεφωνικά κέντρα VOIP για μικρές επιχειρήσεις

 

Εφόσον δεν διαχειρίζεστε την επιχείρηση μόνος σας και εφόσον έχετε τουλάχιστον ένα υπάλληλο, είναι αναγκαία η ύπαρξη τηλεφωνικού κέντρου. ‘Οχι ο λόγος δεν είναι ότι δε μπορείτε να σηκώσετε το τηλέφωνο μίας απλής τηλεφωνικής συσκευής και να μιλήσετε ανάλογα , οι λόγοι 4 και αρκετά σημαντικοί.

Ενα τηλεφωνικό κέντρο :

Καντε την επιχειρηση σας να δείχνει μεγαλύτερη..

1.   ... κάνει την επιχείρηση σας να δείχνει μ ε γ α λ ύ τ ε ρ η Οταν κάποιος καλεί μία επιχείρηση και απαντάει κάποιος από την άλλη πλευρά με ένα απλό «Παρακαλώ;», το πρώτο πρόβλημα που αντιμετωπίζει είναι αν κάλεσε το σωστό νούμερο. Η δεύτερη σκέψη του είναι ότι έχει καλέσει μία ενδεχομένως πολύ μικρή επιχείρηση με 1 ή 2 άτομα προσωπικό και ίσως του περάσει από το μυαλό οτι δε θα μπορούν να καλυφτούν οι απαιτήσεις του.

Αλήθεια, πόσο σίγουροι όμως είστε ότι όλες οι επιχειρήσεις που αναφέρουν στο μήνυμα τους: «...Για το τμήμα πωλήσεων πατήστε 1, για τεχνικό τμήμα πατήστε 2 κτλ ότι έχουν όντως τόσο πολύ προσωπικό ; ..» Είναι κοινό μυστικό του κλάδου μας ότι αυτό το τρικ το χρησιμοποιούν οι μικρές επιχειρήσεις,για να δείχνουν μεγαλύτερες με το να παρουσιάζουν αρκετά «τμήματα» και επομένως αυξημένο αριθμό υπαλλήλων.

  1. ... σας παρέχει ασφάλεια συναλλαγών !

Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει ότι όλα τα μοντέρνα τηλεφωνικά κέντρα αναφέρουν ότι καταγράφουν τις κλήσεις τους. Ο λόγος προφανέστατος: με την καταγραφή των κλήσεων ο καλούμενος δε μπορεί να ισχυριστεί ότι κάποιος του μίλησε άσχημα, ότι είχε ενημερωθεί για άλλο ποσό πληρωμής ή ότι το ραντεβού ήταν σε άλλη ώρα από αυτή που του είχατε πει.

Καταγράφοντας τη κλήση ουσιαστικά γνωρίζετε πως ότι και αν ειπώθηκε έχει γραφτεί στη μνήμη του κέντρου και μπορεί να ανακτηθεί όποτε και αν το ζητήσετε.., όσους μήνες και αν περάσουν.

 

Αυξηση πωλησεων
  1. ... σας ανεβάζει τις πωλήσεις σας.

Ας υποθέσουμε ότι έχετε ένα κατάστημα με ηλεκτρονικά, και χειρίζεστε τις πωλήσεις σας χωρίς κέντρο. Εχετε δηλαδή ένα απλό τηλέφωνο και όταν χτυπάει η γραμμή εξυπηρετείτε το πελάτη της δεδομένης χρονικής στιγμής. Τι γίνετε όμως αν χτυπήσει και άλλη γραμμή; Θα του πείτε μισό λεπτό και θα προσπαθήσετε να καλύψετε το ακουστικό με το χέρι σας για να μη σας ακούει ο άλλος ;

Με το τηλεφωνικό κέντρο θα μπορείτε να μιλήσετε σε πολλές γραμμές μαζί και να μπαίνουν οι πελάτες σε μουσική αναμονή ή να τους στέλνετε σε άλλο πωλητή για να μη χάνετε ποτέ πελάτη.

...μα έχω ήδη κέντρο , παλιό μεν αλλά δε με ενδιαφέρει να αγοράσω ένα νέο ..

 

Δείτε τι μπορεί να κάνει ένα σύγχρονο ψηφιακό τηλεφωνικό κέντροVOIP και αναλόγως κρίνετε αν σας ενδιαφέρει ή οχι...

 

  1. Πολλαπλασιάζει (κατά βούληση) τις εισερχόμενες γραμμές σας.

Αν έχετε απλή ISDNγραμμή απο τον ΟΤΕ θα γνωρίζετε λογικά ότι το άθροισμα των εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων σας, δε μπορεί να υπερβαίνει αθροιστικά τις δύο.

Τι γίνετε όμως αν πρέπει να καλέσει ένας πωλητής σας προς ένα προμηθευτή για να κάνει μία παραγγελία και ταυτόχρονα καλέσουν δύο πελάτες ;

Προφανώς θα χάσετε το δεύτερο πελάτη. Θα μου πείτε θα ξαναπάρει ... Και αν δεν ξαναπάρει ; Τι κέρδος χάσατε απο αυτή τη πιθανή συναλλαγή ;

Η λύση προφανώς και δεν είναι να βάλετε και άλλη γραμμή σε μορφή μόνιμου παγίου για την 3 γραμή αλλα να πάρετε VOIPεισερχόμενη γραμμή με πάγιο 12€ το έτος (ναι το έτος όχι τον μήνα) ώστε να μπορείτε να έχετε επιπλέον δύο εισερχόμενες γραμμές, όταν τις χρειαστείτε.

 

Work from beach

  1. Μπορείτε να μεταφέρετε το κέντρο σας και τη δουλειά σας, όπου θέλετε ...

Αν έχετε μία μικρή επιχείρηση σίγουρα θα θελήσατε κάποια στιγμή να μπορείτε να δουλέψετε από το σπίτι σας. Και με τις εισερχόμενες κλήσεις σας ; Κάνατε εκτροπή στο κινητό σας ; Και το εισαγωγικό μήνυμα ; Αν κάνετε εκτροπές όταν χρειαστεί να δουλέψετε εκτός του γραφείου σας, όλοι θα ξέρουν ότι λείπετε..

Με το κέντρο VOIPμπορείτε να έχετε άπειρα σενάρια «Λείπουμε όλοι, λείπει η γραμματέας, πετάχτηκα στην τράπεζα, δεν θέλω να με ενοχλούν έφυγα τριήμερο»

Ολα αυτά τα σενάρια μπορείτε να τα ενεργοποιείτε από τη γραφείο σας με ένα πλήκτρό απο τη συσηευή σας, πριν φύγετε και έτσι δίνετε στο κέντρο να διαχειρίζετε τις γραμμές σας, ώστε να σας καλύπτει .

Ετσι αν φύγετε πχ τριήμερο και η Παρασκευή είναι εργάσιμη... Την Παρασκευή το πρωί το κέντρο αφού θα κουδουνίζουν λίγο οι γραμμές θα αναφέρει στο πελάτη ότι οι γραμμές είναι κατηλειμένες και θα του ζητάει να αφήσει μήνυμα με το θέμα που τον απασχολεί. Το μήνυμα αυτό θα μπορείτε να το λαμβάνετε στο κινητό σας με τη μορφή (voice) email. Θα μπορείτε με τη σειρά σας να καλέσετε πίσω στο νούμερο του γραφείου σας, να βάλετε τον κωδικό σας, να τραβήξετε γραμμή και να καλέσετε το πελάτη εμφανίζοντας το νούμερο του γραφείου σας χωρίς ο πελάτης να ξέρει ότι λείπετε.

Το απόγευμα της Παρασκευής θα μπορείτε να καλέσετε πάλι πίσω, και αφού είσάγετε το κωδικό σας θα μπορείτε να γυρίσετε τα μηνύματα σε βραδινά ώστε να φαίνετε ότι η εταιρεία σας , μόλις έκλεισε για Σαββατοκύριακο...

 

  1. Μπορείτε να λαμβάνετε φαξ ψηφιακά , χωρίς να χρειάζεστε επιπλέον πάγιο και να το εκτυπώνετε όποτε θέλετε, αν θέλετε...

Δεν σας έχει τύχει να σας στείλουν φαξ διαφημιστικό ; Αναρωτηθήκατε αν πραγματικά αξίζει να πληρώνετε τόσα χρήματα σε τόνερ και πάγια το χρόνο απλά για να λαμβάνετε 1-2 φαξ το μήνα ;...

Με το τηλεφωνικό κέντρο VOIPμπορείτε να λαμβάνετε φαξ στο ίδιο το νούμερο, με αυτόματη αναγνώριση του κέντρου ότι είναι φαξ και μπορείτε να στέλνετε φαξ μέσω του υπολογιστή σας απευθείας. Τα φαξ σας δε θα μπορείτε να τα λαμβάνετε σε εμαιλ στον υπολογιστή σας ή στο κινητό σας !

 

  1. Μπορείτε να διαχειρίζεστε πάνω από μία επιχείρηση με διαφορετικά νούμερα και μηνύματα υποδοχής με το ίδιο κέντρο .

Το κέντρο VOIPεχει μεγάλο αριθμό εισερχομένων γραμμών που μπορεί να διαχωρίσει με εντελώς ξεχωριστά μηνύματα υποδοχή αναλόγως του καλούμενου αριθμού.

Ετσι πχ μπορεί μία επιχείρηση που έχει άλλη επωνυμία για τη λιανική και άλλη για την χονδρική να διαχειρίζετε με τις ίδιες συσκευές διαφοετικές εταιρείες...

Το ίδιο ισχύει για ένα συστεγαζόμενο δικηγορικό γραφείο που διατηρεί μία γραμματέα αλλά 6 δικηγόρους για να μειώνει τα λειτουργικά του έξοδα. Θα μπορεί ο κάθε επαγγελματίας να έχει το δικό του προσωπικό νούμερο (με 12€ το έτος) που θα απαντάει με το δικό του προσωπικό μήνυμα υποδοχής και κανείς δε θα ξέρει ότι το κέντρο εξυπηρετεί πολλούς επαγγελματίες μαζί.

 

  1. Και αν κάτι προκύψει στο μέλλον ;

Με ένα κέντρο VOIPμπορείτε να έχετε τηλεφωνική συσκευή όπου έχετε δίκτυο υπολογιστών, ακόμη και με ένα κοινό καλώδιο UTP. Μππορείτε να αλλάξετε τη συσκευή σας με όποια συσκευή VOIPσας αρέσει αφού δεν υπάρχει περιορισμός μάρκας όπως σας αναλογικά κέντρα.

Οτι και να προκύψει , το κέντρο σας προσαρμόζεται, βελτιώνεται και επεκτείνετε πάνω στις εκάστοτε νέες απαιτήσεις σας.

 

Καλέστε μας σήμερα και ζητήστε να μιλήσετε με κάποιον τεχνικό σε θέματα τηλεφωνικών δικτύων για να σας δώσει μία οικονομική προσφορά σύμφωνα με τις ανάγκες τις δικής σας επιχείρησης.

Δείτε δουλειές μας

Επειδή μία εικόνα είναι 1000 λέξεις, δείτε δείγματα από διάφορες εγκαταστάσεις μας..

Καντε κλικ εδω